tisdag 27 maj 2014

Vad blir det till middag herr Grums?

Boken heter Vad blir det till middag herr Grums? och är skriven av Andy Stanton. Andy Tazzyman har illustrerat och bilderna är typ skissade. Boken handlar om att dom krigar om mat i Stora Pimplarby. Herr Grums, Wille Wilhelm den tredje och Allan Knapp har en kebabilator som de skjuter mat med.

Boken är spännande och rolig, om jag skulle vara en person i boken så skulle jag vilja vara Wille Wilhelm den tredje för att han är rolig och han svär i boken. Annars skulle jag gärna var herr Grums också för att han är knasig.

Jag tycker boken är bra och den får 10 av 10 stjärnor.      

6 kommentarer:

Pontus sa...

ha ha rolig bild B):):D

kalle sa sa...

vem tror du att jag skulle vara

kalle sa...

vem tror du att jag skulle vara i boken

Linus BS sa...

ha ha ha ha ha ha hur roligaste bilden jag har set finns den på bibloteket

Emil.l sa...

ja den finns på bibblan

Emil.l sa...

jag tror du skulle vara herr grums kalle :D :D